sábado, 21 de enero de 2017


Resultado de imagen de Ramón Cabanillas


Ramón Cabanillas (Cambados, 1876 – 1959)


Escritor en lengua gallega, encuadrado en la llamada “Generación entre dos siglos”.

Entre sus obras, “No desterró”, “Vento mareiro”, “Antífona de Cantiga” y Da miña zanfona”.



Imagen: https://www.google.es

Camiño longo

Camiño, camino longo,
camiño da miña vida,
escuro e triste de noite,
triste e escuro de día…
¡camiño longo
da miña vida!
Vereda, vereda torta
en duras laxes aberta,
arrodeada de toxos,
crebada polas lameiras…
¡vereda torta, ti onde me levas!
Camiño, camino longo.
A choiva, a neve e as silvas
enchéronme de friaxe,
cubríronme de feridas…
¡camiño longo da miña vida!
Vereda, vereda fonda
de fontes tristes, sen auga;
sen carballos que dean sombra,
nin chouzas que dean pousada…
¡vereda fonda, ti cando acabas !


Ramón Cabanillas

No hay comentarios:

Publicar un comentario