jueves, 1 de septiembre de 2016


Resultado de imagen de Bernal de Bonaval

Bernal de Bonaval (Santiago de Compostela, Siglo XIII)


Fue un trovador gallego, y uno de los primeros en utilizar el galaico-portugués en la lengua literaria. Escribió cantigas de amor y de amigo.



A dona que eu am’e tenho por senhor

A dona que eu am’e tenho por senhor
amostrade-mi-a, Deus, se vos em prazer for,
se nom dade-mi-a morte.

A que tenh’eu por lume d’estes olhos meus
e por que choran sempre, amostrade-mi-a, Deus,
se nom dade-mi-a morte.

Essa que vós fezestes melhor parecer
de quantas sei, ai Deus!, fazede-mi-a ver,
se nom dade-mi-a norte.

Ai, Deus! Qui mi-a fezestes mais ca mim amar,
mostrade-mi-a u possa come la falar,
se nom dade-mi-a morte.


Bernal de Bonaval

Resultado de imagen de Bernal de Bonaval




Imagen:https://www.google.es

No hay comentarios:

Publicar un comentario